Powergirls Kızlar 2.5 ay önce doğum yapmıştım ödem için desal diye bi ilac yazdı doktorum onu kullanmıştım simdi de aynı şekilde ödem oldu aranızda böyle olup tekrar kullanan var mı dayanamayıp attim hapi tekrar