ekimannesi_ Hanımlarr merhaba tetanoz olanlar kaçıncı haftada oldunuz bi yan etki yaşadınız mı? Yardımcı olabilir misiniz lütfen
Kadriyekurt13 ekimannesi_ Haftam da oldum herhangi bir yan etki yaşamadım normal belirtiler oldu kolum ağrıdı şişti biraz o kadar iki doz oldum bu arada :)
Amphitrite Ben de 24.haftada ilk doz 27.haftada ikinci dozu oldum. İlkinde ağrı oldu, ikincisinde bir belirti hissetmedim