7 haftadan herkese merhaba arkadaslar cok farklı bi durum yasıyorum ilk gebeliğimde sadece midem bulanır asla birsey yiyemezdim şuan ikinci gebeliğim mide bulantım var fakat bir yandanda sürekli acıkıyorum aç kalınca midem daha kötü oluyo birseyler yiyince geçio kendime geliyorum ama cok kısa bi süre sonra tekrar bulanmaya baslıo varmı benim gibi olanlar?