36 Dan sonra ki eze girmez bebekler girerse de ya gelişim geriliği vardır ya da bebek başka bişey ama doktorlar 36 Dan sonra normal görüyorlar canım bende 36 da doğum yaptım gitmedi yine hamileyim Progestan ilacını 36 da kesicez gelebilir dedi yine doktorlar, düşün iki bebeğimde farklı ülkede dünyaya geldi ikisinde de doktorlar aynı şeyi söyledi