zilantc Merhaba yenidoğan bebeğim için doğumda kıyafet götürürken 0-1 aylık mı alınmalı 1-3 aylık mı kıyafet mi götürmem gerekir? Siz kaç takım koydunuz? Yada koymayı düşünüyorsunuz?
yenidenanne34 zilantc yenidoğan yazanlardan koymalisiniz 0-1e denk geliyor sanırım. Hemsireye verecegim takimla beraber 3 takim 1 tanede tulum koydum ben