39+1 haftalık olduk bugün, bebeğim bazen karnımın sol tarafında gibi Bazen ortasında gibi ve bazen de karnımın altında sertlik hissediyorum. Ve çoğu zaman sol tarafımda bir sivrilik hissediyorum elimle dokunduğum zaman ve hafif bastirdigim zaman hareket ediyor tepki veriyor dokunduğum yerle , Eli veya ayağı mı acaba, yada kanala yerleşmis midir? Yanitlarsaniz çok sevinirim:) endişeliyim çünkü.