Esragok7 Kızlar 33 haftalık olduk ❤️ Sancılarınız ne zaman başladı nasıl bir sancı oluyor ilk zamanlarda?
Kayraninnannesi Esragok7 Adet sancısı gibi oluyor hafif hafif. Genelde ayakları yukarı doğru uzatınca geçiyor🙏🏻 bazılarında erken başlıyor kişiden kişiye değişiyor yani ama bende 35. haftanın sonuna doğru başlamıştı çok çok az sadece ağrım yoktu kasılmalarım oluyordu
Nergizgokce Merhaba canım bende 34+3 bendede henüz başlamadı ne zaman başlıyor acaba bnde burda bekliyim😂🤰🏼
elifilhan_kara 36 da başladı karın sertleşiyor kasılma oluyor belirli aralıklarla nst sancı cıkıyor bu süreçte ama doğum olmuyor😁 38 oldum hala kasılmalarım devam edıyr ara ara günlerde