Melekk_1 Kızlar 7 haftalık hamileyim bgb ilk kez doktora gittim, kalp atışları falan her şey yolunda şükür. Ama en son adet tarihimden emin olmadığımı söyledim. 7 haftalık ama 5 haftalık gibi küçük dedi. Kafama çok takıldı bir sorun teşkil eder mi ki bu durumu yaşayan var mı
Bubenimevet Melekk_1 benim kızkardeşim de gebeydi ikinci gittiğinde geç döllenme olduğunu söylemişlerdi. Geç döllenme olabiliyormuş. Korkma bence 😊
Nesegull Melekk_1 Aklına kötü şeyler getirme olumlu ol hepp bnde senin gibiydim pimpirikli 2 hafta gerideyse bile muz ceviz yoğurt yumurta ile kilo aldırsin hicbirsey olmaz
kindacute 5 haftalıkken kalp duyulmaz gelişimi iyidir bence, çok minik olduğu için ultrason net yakalayamıyor çoğunlukla, o gelişim tahmini de ileriye geriye oynuyor sürekli sabit kalmıyor
Bubenimevet Melekk_1 benim doktorum 6+5de kalp atışının duyulduğunu söylemişti. İnşallah seninledir yavrun 🎀 başka doktora randevu bulabilirsen git için rahat etsin. Belirsizlik içinde beklemek zor
Melekk_1 sltn2686 kalp atışını gördük zaten suan 7 haftalık ama 5 haftalik gibi küçük dedi. Biraz kafama takıldı. Ve adet tarihimden de emin olmadığımı söyledim
Melekk_1 sltn2686 yurtdışında yaşıyorum ben hemen almıyorlar malesef. Büyük ihtimal bekleyemicm 5 haftayı önceden rahatsızım diye randevu alacağım :)