Ecrinmiray Kızlar 30 haftalıkken bebeğinizi karnınızın yukarısında mı aşağısında mı hissediyorsunuz ve günde kaç kez hareket ediyor
Damlaozzz Ecrinmiray Biz 32 olduk artık baya aşağıda hissediyorum hatta yürürken zorlanma sebebim sanırım ağırlığın aşağı doğru olması gün içerisinde de sürekli sağ sol yapıyor bütün günde hareketli 😀😀
dogurangaplumba Ecrinmiray canım yanlış hatırlamıyorsam o haftada benim bebek baş aşağı dönmüştü tekmelerini göbek deliğimin üstlerinde hissediyordum 22 gün oldu doğum yapalı hamileliğimi unuttum resmen🤣
Sudelina2 Ecrinmiray 33+2 yiz bizde assagıda hissediyorum hatta sanki hiç yukarı çıkmamış gibi 😂😂😂 hep assagıdaydı gibi geliyor bana sürekli doktor kontrolundeyız zaten bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama karnım sanki düşmüş gibi duruyor 😂