Sincan24 bence bu ameliyatı yapan doktorla alakalı bişey, devlet veya özel mevzusu değil, çünkü ben ilkini devlette yaptım ve pozitifin pozitifi bir sezaryen oldu hiiiç bir sıkıntı zorluk yaşamadım, ama en yakın arkadaşım özelde doğum yaptı sezaryen istedi. Ve ameliyattan sonra odaya gelince kızın karnını bastırdılar dikişleri açıldı, normalde onu normal doğumdan sonra yapıyolarmış sezaryende zaten içini temizleyip kapattıkları için o hareket yapılmazmış