[silindi] Bbk88 yok olmaz, ben de troid hastasıyım ilacımı sabah aç karnına içip 45 dk sonra yemek yiyorum. Bebeğimin gelişimi normal. Doktorum hayati öneme sahip ilacını aksatma sakın demişti, bebeğe bir zararıda yok🫶🏻 aksine içmezseniz sıkıntı
Zynp12 Bbk88 benim de gebelik öncesi troidim var ilaç kullanarak düşürdük bu süreçte şu anda gayet güzel ilaçlarınızı düzenli kullanırsanız bı sıkıntı olmaz. Ben 75 mg levotiron kullanıyorum halada devam doğum olana kadar bakalim. Her ay düzenli kan veriyorum şu an 2.3 en son vermiştim kan bu şekilde bu hafta bir daha vereceğim bakalım. Dr çıkan sonuca göre gerekirse yükseltiyor dozu bende 25 ile başlamıştım dusmeyince 50 mg yaptılar onla biraz düştü sonra hafta içi 75 yapalım hafta sonu 50 dedi Dr o şekilde düşürdük son aylarda sadece 75 mg kullanmaya başladım. İlaç bı sıkıntı yaratmaz bebekte falan zaten
Bbk88 Zynp12 ben de 2015 ten beri troid var ömür boyu da kullancam zaten evet tamam canım düzenli kullanırsak iyi bare sorun olmasında 🤎🤲
Zynp12 Bbk88 yok yok düzenli kullanımda düşer sonuçlarınız kaç ki sizin benim 8.5 ten düştü 2.3 geçen ay kan verdiğimde böyleydi bu hafta tekrar vereceğim kan bakalim
Bbk88 Zynp12 anladım canim benim ben hamile değilim şuan acaba ilerde sıkıntı olur mu diye merak ettim ondan canım benim 2.90 çıktı sonucum ger 3 ayda bir baktiriyorum