3.ayın sonlarına doğru kesiliyor galiba mide bulantıları yavaştan. Bazıları var doğuma girerken bile kusuyor. Allah yardımcınız olsun çok şükür benim rahat geçiyor 8+3 deyim tık yok böyle de devam eder umarım ama midesi bulanmayanlarında lohusalığı zor geçer diyerek beni zorbalıyorlar maalesef😂😂😂