Kızlar henüz kalp atışını yeni duydum 7+4 teyim ve damlama şeklinde koyu kırmızı kanamam oldu az önce, doktorumla görüştüğümde dinlenme verdi ve devamlı olduğunda acile gitmemi önerdi. Ama üç damla kadar sonrasında durdu ve kahverengi leke şeklinde devam ediyor ağrım vs yok . Progestanım var sizce acile mi gitsem progestan kullansam yeterli mi böyle yaşayan var mı?