DeryArenn Kızlar kaçıncı haftada bebişler durumlar nasıl doktorunuz kim memnun musunuz sohbet edelimmm😇😇
Freefam DeryArenn 11+1 doc dr mehmet ozgur akkurt doktorum ilk haftalar cok fenaydim ama baya rahatladim artik halsizlikler mide bulantilari oldukca azaldi yemek yapabiliyorum mutfagimi toplayabiliyorum hic bisey yapamiyodum😅 sizde durumlar nasil
Semaakar98 DeryArenn 36+6 dayız normal doğum için oğlumun keyfini beklemedeyiz ☺️☺️ Doruk yıldırım Berat eralp hanım doktorum gayet memnunum💕
DeryArenn Freefam hiç mide bulantım olmadı şükür beni uyku hali mahvetti aşırı sersemlik yaptı hamilelik bana 😀
matmazellayy DeryArenn Merhaba Medicana Sabiha tuzluoğluna gidiyorum 37. Haftadayız haftaya sezeryan günümüz belli olacak bakalım 😊
DeryArenn matmazellayy bende sezaryen olcam öyle anlaştık suda doğumu kabul etmezse doktorum çok korkuyorum ama sezaryandan🥲
Kayraninnannesi DeryArenn Bizde 10+2 yiz yarın karından kalbini duyacağız inşallah herşey yolundadır🩷🙏🏻
Mucizeayla DeryArenn 19+3 haftalık çift yumurta ikizlerimi bekliyorum bu aralar iyiyim aşırı bı enerji geldi temizliğe kaptırdım kendimi heryerim ağırıyo iş yapmaktan imdat 🥴 doktorum Medical Parkta Rukiye gönüllü çok seviyorum ♥️
Alevv0809 @“DeryArenn” 13+4 haftalık. Medikal park Dr Emine Emsal Demirel’e gidiyorum. Akşamları olan mide bulantısı mide yanması dışında bi sıkıntı yok
DeryArenn Alevv0809 ikisininde yaşamadım şükür beni uyku hali mahvetti 25 haftaya geldim hala sarhoş gibiyim😀