eylemm09 Kızlar 28 haftalığım ara ara sol kasığıma sancı giriyor kramp gibi böyle canım yakıyor yani sanki bir şey batıyor bazen bir de alt tarafıma sanki bıçak batıyor muş gibi bir acı Oluyor arada sırada yaşıyorum bunları normal midir sizce