Havvakoska bizde 26 haftalık olduk ve bende rahim bölgemde hissediyorum pıt pıt hatta bazen çok gıcık ediyor sanki kolu bacağı çıkıcak gibi hissediyordum göbeğime çıktığında çok rahat oluyor geçen gün doktor kontrolünde söyledim doktora bakalım dedi bebek dik duruyormuş o yüzden ayaklarıyla sürekli rahim bölgesine vuruyormuş öyle söyledi 🥴