Normalde gebeydim doktor keseyi gördü fakat Bebek yok dedi boş gebelik kendiliğinden düşeceğini söyledi öyle de oldu bir hafta sonra kanamam oldu sonra doktor kontrolüne Gittim doktor muayene etti Temiz kese düşmüş dedi ondan sonra bir beta istedi kan sonuçlarım için de bugün gittim beta 133 çıktı doktor sıkıntı olmaz bir kanamayla düşer dedi bir şey yapmana gerek yok dedi başına böyle bir şey gelen oldu mu ne yapmam gerekiyor bana bir zararı olur mu