MelodyFairy canım benimde bugün adet günüm pazartesinden beri yapıyorum negatif,bel bacak ağrısı,göğüs ucu sızlaması beyaz akıntı hepsi var düşündüğüm için mi nedir vücudum oyun oynuyor sanki..çalışırken hiç bi şey hissetmiyorum eve gelince buraya bakınca belirtiler başlıyor bunaldım artık regl olup kurtulmak istiyorum..