Ebbruc Bu ne sıcaktır ya mahvoluyorum , mide bulantısı , yanması , halsizlikte cabası. 7+6 yız ama sanki 9 aylık gibi zorlanıyorum 🥲 Sizlerde durumlar nasıl?
sltn2686 Ebbruc 8 haftalık 2 kilo almışım gaz şişkinlik karnım 6 aylık gibi şiş halsizlik mide yanması kazınması garip garip şeylerrrr
145356- Ebbruc 8+3 ve aşırı halsizlik ve bel ağrısı yaşıyorum 5 dk oturayım belim kopuyor hep uzanmak istiyor vücudum🥲
Melekk_1 Ebbruc bende 7+5 haftalugim ama bgn ilk muaneyi olduk 5 haftalik gibi küçük dedi kafama çok takıldı bu ya. Ama şimdilik kalp atışları fon hersey yolunda dedi
Asl- Ebbruc Ebbruc bende aynı şekilde 2. Ayım olmak üzere mide yanması bulanması kusma bu ne zaman geçecek 😢
Ebbruc sltn2686 inanır mısın benim göbeğimde 3 aylık gibi, bu normalde 3.hamileliğim ama ilkini 8.haftada kaybetmiştim bunda karnım erken çıkacak gibi 🥲 Ve aşırı halsizlik var ben bide progestan kullanıyorum onunda etkisi fazla
Ebbruc 145356- bende her fırsatta uzanıyorum valla, havalar sıcak ya zaten insan ayakta zor duruyo 🥲 çok zorlama kendini o ağrılar çok sinir bozucu
Mhtpdrmz06 145356- halsizlik uyku hali bende de çok fazlaydı bide tansiyonum hep düşüyodu kanımda düşük onunda etkisi oluyodu ama son bikaç haftadır kendimi daha dinç hissediyorum. 10 haftayız bizde. Ama şişkinlik sorma bende de var 48 kg hamile kaldım ilk oğlumda kabızlık gaz problemim olmamıştı şimdi onu yaşıyorum karnım inanılmaz şiş benimde dar tişörtler giyince brnde kendimi 4-5 aylık hamile gibi hissediyorum bazen karnım patlıycak gibi hissediyorum inş hazımsızlık olayı geçicidir. Oğlum var bi tane devamlı o yüzden hareket halindeyim günde 8 binden aşağı adımda atmıyorum anlamsdım gitti 😶🌫
Rya Ebbruc merhaba benim 6. Hafta ve ilk gebeliğim size bir şey danışmak istiyorum benim vücudum da yani bacaklarım da kaşınma var o kadar çok ki artık uyuyamıyorum kanatıyorum şuan doktora gidemiyorum neden olabilir
Busseski Ebbruc aynı sorun bende de var 7+3 ama 4 aylık göbeğim var herkes 1.5 aylık olduğunu duyduğunda şaşırıyor bir tek bende sanıyordum ve aşırı halsizlik uyku var
Damyavuz Ebbruc benim de 3. Hamileliğim Şuan 4 aylık karnım var ben şok oldum. 10 haftalığız. 3 ler de öyle oluyormuş ne alaka bilemedim 🤦🏻♀️
Havvabektas sltn2686 bende ilki 6+4 kaybetmiştim şimdi ikinci 9+4 Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
Ebbruc Melekk_1 5 haftalık bebeğin kalp atışını nasıl görmüş acaba 🤔 5.haftada kese bile çoğunlukla sadece vajinal muayenede görünüyo bence hiç kendini strese sokma başka bi doktora görün canım
Feride_01 Melekk_1 canım beslenmene folik asit vitaminli bunlara dikkat et muz avakado ye bol bol beslen
Ebbruc Asl- kusmam yok şükür ama bazen o duruma geliyorum 🥲 prilam kullanıyorum ona rağmen bulantım aşırı derecede
Ebbruc Rya hamilelikten kaynaklandığını düşünmüyorum çünkü kimsede duymadım bunu ve bende hiç yaşamadım ama cildin kuruyo olabilir mi , günde en az 2.5 lt su içmeye çalış, vücudunu nemlendir her duş sonrası ve kaşımamaya çalış sana yazık
Maviyesil0 Rya ben ilk gebeliğimi öğrenmeden tabi hamilelik aklıma gelmiyordu hiç doktora gittim aşırı kaşınma kırmızı kabarcıklar vardı sinek ısırığı gibi ama doktor yediğin bişey dokunmuş diyip gönderdi hemen sonra hamile olduğumu öğrendim şimdide adetime bi iki gün kala kaşınmaya başladım hemen ilk gebeliğim geldi aklıma test yaptım ve hamileyim 😅 yani değişen hormonlardan dolayı olabilir diye düşünüyorum
buket21 Rya gebelik kolestazı olabilir canım karaciğer değerlerine ve açlık safra asidi değerine baktır benimde başımdan geçti bacaklarım bakılmayacak haldeydi seni korkutmak istemem herkes aynı olacak diye birşey yok ama ben 7 aylıkken bebeğimin kalbinin durduğunu öğrenip ölü doğum yaptım çok şükür şimdi ikinci hamileliğim bundada kaşıntılarım var ama diğeri kadar şiddetli değil. Değerlerine bi baktır eğer yüksek çıkarsa devlette zaman geçirme özele git ben devlette çok perişan oldum
Bir_tirtilannesii Ebbruc 7+4 deyim bende çoğu kişinin mide bulantısı başlamış. Önceki hamilelikte doğuma kadar bulantı ve kusma yaşamış biri olarak. Dua ediyorum benim ki başlamasın diye 🥴🥴 halsizlik ve uykusuzluk beni en çok zorlayan şey. Bide tansiyon sorunum var böyle sıcaklarda aniden düşüyor tansiyonum 😢
Maviyesil0 Bir_tirtilannesii bende 7+1 im çok şükür henüz başlamadı ilk gebeliğimde 4.aya kadar yaşamıştım inşallah bu sefer başıma gelmez bulantı kusma koku hassasiyeti çok zor çünkü
Ebbruc Bir_tirtilannesii tansiyon sorunu bende de var, önceki hamileliğimde tuzlu ayranla yatıp kalkıyodum hep. Hele bu sıcaklarda daha zor oluyo herşey. İnşallah başlamaz, çok kötü 🥲
Bir_tirtilannesii Ebbruc bana maalesef hiçbirsey kâr etmiyor 😓 bakalım önümüzdeki günlerde sıcaklar düşecek biraz rahat ederiz biraz. İnşallah başlamaz bulantım
Ebbruc Aygulalakbar_24 bende geçen hafta serum taktırdım aynı zamanda ilaçta kullanıyorum ama maalesef bi faydasını göremedim 🥲 umarım çok uzun sürmez bu bulantılar