Zeyyno_ Aytlkya Sezeryani bilmiyorum da ben Normal yaptım 6.ayda adet oldum ama kimisinn hemen geliyormuş
Bebegim3444 Aytlkya duyduğuma gire 4 5 hatta 1 yıl sonra olanda varmis ama benm kırkım çıkmadan oldum düzenli olarak her ay devam ediyor.
Zeyyno_ Aytlkya Bünyeye bağlı cnm 1ay sonrada olabilirsin bı kaç ay sonrasınada o yüzden kesin bişey sylemez kimse