Cerenbelis1 benimde öyle hele ilk 3 ay her banyoda toplam saçımdan fazla dökülüyordu tahlil verdim demir ve d vitaminine devam ediyorum siz de bir kan baktırın b12 falan emzirince depolar boşalıyor su 5 aylık ilk zamana göre biraz daha azaldı bir de bu süreçte kestirdim biraz yoksa başa çıkılacak gibi değil