Darkgod hayır hiç mutsuz olma olumsuzda düşünme kesesine göre düşünmen lazım 5+3te kalp atışını bizde duymamıştık ama sizinki gibi yolk kesesi oluşmuştu hatta bu yüzden doktorumuz boş gebelik değil 1 hafta sonra anca kalp atışı duyulur demişti bizde 7. Haftada gittik garanti olsun diye sen içini ferah tut ben inanıyorum kalp atışını duyacaksınız 🌺