OnlyBaby Kızlar yarın sabah akşam olmak üzere 5 gün içicem 14 ünde kontrolüm var umarım büyür eğer büyümezse ovülasyon testleriyle bakıcaz sanırım çünkü araya bayram giriyor siz bu şekilde yaptınız mı yakalayabildiniz mi ovülasyon testinde?
Enen OnlyBaby Ben klomen kullanırken ovulasyon yapmıştım doktor bir yumurtaya 19 diğerine de 22 demisti o gün pik göstermişti. Ama çatlama uzun sürdü biraz sen pik görürsen bol bol hemen havuc yemeye basla bence eğer iğne olmazsan
Meltemm21 OnlyBaby femara bana iyi gelmişti ve o ay hamile kaldım inşallah sizde güzel haberler alırsınız
Asyarslan60 OnlyBaby doktor söylüyor canım saat kaçta vurulman gerektiğini,laboquick ile takip etmiştim
Enen OnlyBaby ben innovita kullandim hiç yanlış göstermedi memnun kaldım. Genellikle öğleden sonra yapıyordum 2 3 gibi pik gösteriyordu her ay. Ama malesef tutmadı işte nasip
Asyarslan60 OnlyBaby canım 5 gün kullanıp 2 gün sonra çağırırsa inşallah doktora görünmüş olursun,en azından kaç ml olduğunu söyler sende testle takip edersin
Enen OnlyBaby eşim bakılmadi benim Rahim filmi temiz çıktı acik yani tupler amh dusuk iste bakalim olursa ikinci olacak 9 aydır bekliyoruz
OnlyBaby Asyarslan60 o şekilde yapıcam laboquik kaset test alıcam ya strip testler çok hassas oluyo doğru sonucu göremiyorum
Enen OnlyBaby evet 4.5 yıl ara verdim , boyle olacagini bilseydim vermezdim. Senin ilk olacak sanırım problem var mı tüpler filan baktırdn mi
OnlyBaby Enen benim ilk olucak, pcosum var eşimin ileri hareketlilik biraz düşük vitamin kullanıyoruz işte bakalım ne olacak
Enen OnlyBaby ben test yaptım negatif çıktı bugün yarın olurum. Ne yapalım her şey Allahtan inşallah sen en yakın zamanda hayırlı haberi alırsın canım Rabbım kolaylikla nasip etsin ❣️🤗