Belgin12 Kızlar 21 haftaşıpım detaylıya gittim doktor çok aşırı bi inceleme yapmadı ama baktı bebeğin bağırsağında hafif parlaklık var dedi perinatolojiye gidip detaylıca bakın dedi bu sorunla karşılaşanlar oldumu sonuç ne oldu ?
Aytlkya Belgin12 korkma bana da 20 lı haftalarda var dediler sonrasında geçti doğum yapalı da 15 gün oldu çok şükür sıkıntımız yok 🤲❤
Nurbuyukuncu Bana da aynı şey söylendi perinatolojiye gittim profesöre tek başına bi anlamı olmadığını istersem amniyosentez yaptırabilceğimi söyledi ama hiç gerek duymadım ve şu an 37ye giricez kayboldu gitti hiç kendini böyle şeylerler sıkma bu evrelerde