Cansu2233 Merhaba arkadaşlar bebeğim 37 haftalık doğdu küveze aldılar enfeksiyon var dediler antibiyotik tedavisine başlanmış 10 günü bulur dedi doktor sizce kaç gün sürer yaşayan annelerimiz varsa bilgi verebilir mi?
Eko93 Cansu2233 benm bebeğim kovezde şuanda oksijen ve enfeksiyonun sebebiyle yatiyor. Enfeksiyon 9.gunde falan geçmişti