Kızlar selam. Geçen ay adetim yaklaşık 10gün gecikmişti sonra az az kanama ve kahverengi şeklinde gördüm tabi bu süreçte idrar testi yapmıştım negatif. Şuanda da adetime 13-17 gün var çünkü 30-35 arası benim adet döngüm. İki gündür göğüslerim çok acıyor. Adete bu kadar zaman varken başlar mı adet öncesi sendrom?