sallyt eskiden olsa tek belirti ile preeklamsi deniliyordu. Şuanda klinik seyriniz önemli. Benim sizden daha yüksek protein kaçağım var ama yine normal sınırlar içerisinde . Tansiyonlarım 8/5 - 11/6 arasında gidip geliyor. Bu şekilde takipteyim . Tansiyonunuz yükselmediği sürece bir sıkıntı olmaz.