_Atasoy merhaba ben yıllardır plt yalancı düşüklüğe sahip biriyim vücut yapım gerçek değeri asla göstermiyor ve doktorlarım bunu biliyor her başka hastane yada doktora gittiğimde bunu bildirmek zorunda kalıyorum, şuan hamileyim hemde 36. Haftam bitmek üzere, kadın doğum doktorum sürekli bakıp her hafta tahlil yaptırmamı istiyor bilmeniz için söylemeliyim ki gebelikte bu değer zaten düşermiş. İçiniz rahat olsun bence ama tabiki kontrol altında olun. Benim değerim 2 aydır yüksek tuhaf olan bu bence başka doktora gidip bilgide alın sezeryanı hemen kabulü etmeyin derim