servansmom bu ikinci hamilelipim prilam olmadan nefes alamıyorum resmen. Gece 2 tane atıyorum eğer gün içinde kusmam oluyorsa öğlen akşam ya da sabah öğlen şeklinde günde 4 e kadar atabileceğimi söylemişti doktorum. Bazen 3 tane atıyorum bulantı ve kusma beni çok zorluyorum 3 tane atmama rağmen kusmalarım oluyor. İlacı atmasam kafamı lavabodan kaldıramıycam resmen. Ama fazla uyku yapıyor