Symnr166 Vajinamda aşırı baskı hissediyorum hafifte bi bel ağrısı var ama bebiş kıpır kıpır hissediyorum hareketlerinden dolayımı böyle yoksa doğum mu yaklaştı anlamadım 35. Haftdayım
Denizdemiralay Symnr166 aynısı bende de var bebek büyüdüğü için sanırım ama tecrübeli anneler tam net cevap vererek sizi rahatlatabilir sanırım bende 39+0 haftalığım
turkan403 Symnr166 doktora görünün derim bende yuruyemiyodum baskıdan ölüyodum artık 37haftada doğum oldu suyu azalmıştı nolur ne olmaz doktora git bence
Symnr166 turkan403 iki gün önce kontrolüm vardı aslında bakalım artarsa giderim şimdilik biraz bekliyim bi hareket ettiği içinde olabilir o ağrılar durmuyor yerinde 😅
Beyyzaaaaaa turkan403 bebek küveze girdi mi 37 de doğunca canım birde su azalmasını sen hissetmiş miydin bende 37 deyim ara ara kilodum ıslanıyor 🤦🏾♀️ ne yapmalıyım acaba sende nasıl oldu 💖
_almirasmom turkan403 ınanırmısın ayaga kalkamıyorum rahım agrıyo ayaga kalkarken ah uh gıdıyorum ıdrar testım temız ama neden bole magnezyum da kullanıyorum adım atarken topallıyorum bacaklarımı ıkıye acamıyorum felaket ım felaket 31+1
Dlar Bu hafta normal mis canım bende yaşıyorum aynısını doktor normal dedi bebek yavaştan hazırlık yapıyor 34+6 yüz bizde
turkan403 Beyyzaaaaaa yok çok şükür girmedi canım yok vala hisetmdm öyle su ıslanma filan dedim gibi yürürken zorlaniyodum bayağı daha haftan var sağlıkla kucağıniza alın inşallah aksatma doktoruna görün
turkan403 _almirasmom geçmiş olsun dikkat et yani doktoruna danış ilkse bende ilkmde zorlandim bayağı hep bel ağrısı cektim
turkan403 _almirasmom sağlıkla kucağıniza alın inşallah 2nci çocuk aynen çok zor benmde gebeliğim zor geçti