Fekf doktorlar 1 sene normal diyor. 1 seneden sonra doktora gel diyorlar … Heyacanını anlıyorum , içinde ki kıpırtıyı , sabırsızlığı en çok da o hissi yaşamanı. Ama üzülme olur mu ? En başta psikolojik çok büyük etken. Kimseden akıl alma bu sürede anlatma boşver. O da çok etkiliyor maalesef. Ben ümitliyim yakında güzel haberler verirsin bize :) ilişkiden sonra kalkmamanı tavsiye ederim , ayaklarını duvara koyma pozisyonu da çok etkili kanallara gitmesi için.