xazall 14 Haftalık Hamileyim, 2 gündür kasık ağrım ve bacakta kramp oluyor normal mi hanımlar? 🩷 ilk hamileliğim
Seren27 xazall haftalarımız aynı, bendede aynı durumlar var bacakta kramp yok ama kasıklarda çok çok hafif oluyor saniyelik, inşallah bebeklerimiz büyüdüğü içindir
xazall Seren27 Bende öyle düşünüyorum ama yinede soru işareti kalıyo insnaın aklında ilk hamileliğin mi?