Birisii35 Kızlar bebeğim 4 kilo ve pazar günü 40+0 oluyoruz doktor sabahtan acile gel dedi sancım hiçbir belirtim yok sizce suni alıp doğurmak mı sezaryen doğum mu bebeğimi riske atmak istemiyorumm