Tugcetek7 Kızlar bacak ve ayağımda özellikle ayak bileğimde çok ödem var sol ayağımda daha fazla hatta daha 26. Haftamdayım beslenmene dikkat ediyorum 5-6 kilo civarı aldım neden bu kadar şişiyo anlamıyorum derimin gerildiğim hissediyorum resmen
Kubraa01 Aşkım bol bol yürü birde otururken ayaklarını uzatarak otur son zamanlarda daha çok ödem oluyor daha çok şişiyorsun o yüzden yediklerine felanda dikkat et
Kubraa01 Gebe okuluna gittim ben orda öğrendim fazla ödem olmaması için mesela otururken ayak bileğini kendi etrafından oynat keza ellerini aç kapa bileğini oynat