Mompapatya Merhaba güzel anneler 32.haftadayiz henüz bebeğim baş aşağı pozisyona geçmedi sizin bebişler döndü mü normal mi bu sizce ? Normal doğumu etkiler diye korkuyorum
Lwnnn Mompapatya döner inşallah yürüyüş yapın bol su için bide. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏
aslanbeyy 25 haftada baş aşağı idi 30 da döndü, 32 de gittik tekrar baş aşağı dönmüş doktorum kanala girmediği sürece 36 haftaya kadar döner birşey demiyorum suanlık dedi normal istiyorum bende 36 haftadan sonra da dönebilir fakat ihtimal daha az oluyormuş
Mompapatya aslanbeyy sizin içinde hayırlısı olsun inşallah bende normal istiyorum henüz hiç dönmedi bakalım hayırlısı 🤷♀️
nilmom55 Benim 36. Hafta. Hala dönmedi. Doktorum da son ana kadar donebilir ama sanki yerlesmis baya bi sürpriz yapmazsa bize donmeyebilir dedi 😂
Firdevseren Mompapatya aynı durumdayım 24 haftada baş aşağı idi şuan makat geliş dedi 31de şimdi 32 oldum bazen dönüyor gibi de geliyor ama ilk bebeğim bilemiyorum. Umarım sağsalim döner ve doğum kanalına girer. Kolaylıkla,sağlıkla doğum yaparız
Mompapatya Miniktosbaa maşallah erkenden dönmüş sizin peki dönerken hissediyor musunuz karnınız da bi hareketlenme yada ağrı falan
Sedakesici Benimde 35+4 de hala dönmedi bekliyoruz doktor 36ya kadar bekleyelim dönmezse sezeryana alırız dedi ama 39. Haftaya kadar beklicem umarım döner normal doğum çok istiyorum.