Bir_nazenin01 Ay kızlar erken gebelik testi denedim yine duramadım ben gözle biraz görüyorum çok silik resimde çıksın diye binbir efekt yaptım sizce var mı bir şey ya
Pamiramsi Bir_nazenin01 yaaa var gibi ama konumundan emin olamadım kontrol çizgisine çok yakın değil miiii Ama var yani görünüyor 😍😍 inşallah vardır çok amin
turkan403 Bir_nazenin01 kaç gününüz geciyo en güzeli kan testi benm de sonradan çizgi çıktı güven olmuyo ama bu testlere
myangelson Bir_nazenin01 çok silik bir çizgi var gibi de yok gibi de ama bilemedim ya göz yanılsaması gibi duruyor biraz daha bekleyip öyle test yap bence bu kadar kendini yıpratma
turkan403 Bir_nazenin01 yükselme şansı var bence blmyom benm de 6gunm geciyo leknmem oldu kesildi tek
turkan403 turkan403 bunlar da benim ustekini dün yapmştm sonradan belirdi çizgi sanki kuruma çizgisi heralde blmyom ya
sutlukahve_ Var gibi de yok gibide sanki çok silik görünüyor çıplak gözle daha iyi görünür inşallah vardır 🤲🏻