Kızlar 2 haftadır kontrolw gittim ikisinde de yüzü sağ bacağımın üstünde omurgası sol bacağımın ayakları sol göğsümün altında yani c şeklindi duruyo bu sebeple de 2 kontrolde de yüzünü göstermedi görünmedi hiçbi şekilde. Doktorda inşallah mahçup eder bizi de döner falan dedi dönmezmi dönmezse sezeryanmı olur bazen karnımda öyle dikleniyo ki gerilir gibi oluyo sonra gevşiyo falan