Ozge246 ben kanser hastasıyım kemoterapi görüyorum istedikleri tedaviyi veremiyorlar bebeği erken alıp başka tedavi başlayacaklar biraz zor günler geçiriyorum maalesef 😞 inşallah sıkıntısız bi doğum olur bide doğum acısı yaşamak istemiyorum 🤲🏼 cuma kontrolüm var güncel kilosunu bilmiyorum devamlı takip ediyorlar kemo aldığım için inşallah gerilik falan yoktur