-37- MrvBK şimdi baktım profilinden canım 10 uunda biraz koyulasmis evet ,tam pik olmamis ama inşallah denedigin günler ise yarayacaktır. 🥰Senin yaş kaç?
_Mother_ babymom99 tamam canım inşallah görürsün dediğim gibi umudun olsun ben 24. Gün yumurtlama gördüm
MrvBK -37- Aynen erken yumurtladığımı düşündüğüm için 2. Günü olmam lazım. Normalde 4. Güne denk gelirdi.
filizz06 -37- senin hepsinde koyu gibi nerdeyse benim bi ay hep böyle oldu sonra gebelik oluştu senin de öyle olma ihtimali olabilir 🤔
-37- filizz06 aslında böyle değildi sanki durdukça koyu oldu.insallah olur sağlıklı canım ama tam değerlendirme olmadı işte 🐣 laboquik ile de takip ettim onda mesela daha açık oldu diğer günler.insallah sen gibi olur benim de canım benim
filizz06 -37- evet o ay ovulasyon takibi yapıyordum baktım hep koyu çıkıyor dedim bi gebelik testi yapıyım pozitif çıktı kan falan verdim hamileyim ama kimyasal geçirdim yani koyu olmasında bişey vardır bide reflü daha 10 gün falan vardı
-37- filizz06 benim hamilelik yoktur çünkü adetten sonra yaptım canım benim öyle bı şey değildir de bilemedim.bakalim artık
filizz06 -37- valla benimde öyleydi adetim bitti başladım bide o zaman şehir dışından gelmiştim nasıl olduğunu da anlamadım her an herşey olabilir inşallah vardır hakkında hayırlısı olsun 😇👼
-37- filizz06 inşallah canım ya ama siliklesti ovulasyon.bakalim adet zamanı ne olacak inşallah isteyen herkese rabbim nasip etsin 🤲