Seliinkahya Merhaba arkadaşlar 26. Haftadayım b12 değerim çok düşük çıktı bir haftadır baş dönmesi yaşıyorum takviye almaya başladım acaba ne zaman düzelir aranızda yaşayan var mı böyle bir durum?
EsraaaKK Seliinkahya malesef bende aynısını yaşıyorum hatta son trrimester deyim diye ignede verdiler aylik hapı bunyem kabul etmiyo diye yoğurt süt desen düzgün besleniyorum ama değeri iğne olmama rağmen çok düştü kadın doğuma da gidicem bakalım ne diycek
Galya15 Seliinkahya canım bende 300 lerden 120 ye düştü hap verdi doktorum dilersen iğneye çevirelim dedi ben hapa devam dedim keşke iğne olup hızlı kurtulsaydım
Seliinkahya EsraaaKK EsraaaKK tam bulantılar bitti rahatladım derken başıma bu geldi ne zaman düzgün olabileceğiz acaba
EsraaaKK Seliinkahya şuan 32 haftaligim midem o kadar kötü ki b12 ım düşük değerlerim hep düşmüş o kadar vitamin içmeme rağmen umarım normal doner
Seliinkahya Galya15 benimde en son 215 ti bir hafta sonra 170 düşmüş beni çok etkiledi oceanın ağıza sıkılan ilacını kullanıyorum inşallah en kısa sürede toparlarım