nur-can621 Selam hanımlar Van’dan yazıyorum vanlıyım 37 haftalık hamileyim siz neredesiniz aynı şehirde olanlar vardır belki
nur-can621 Birkucukmutluluk annemin kiracıları Elazığlı çok iyiler ha annem de iyi ev sahibi onun da etkisi vardır belki 😀
Birkucukmutluluk nur-can621 doğrudur iki taraflı anlasabilince biz burda görev icabı bulunuyoruz ama yerlileri de gayet iyiler ☺️
nur-can621 Ece5454 lokman hekim hayat gülsüm Feyza Kızıltan. Çok iyi doktor biraz yoğun ama beklemeye değiyor
nur-can621 Ece5454 fiyatı şuan bilmiyorum eşimin çalıştığı banka ile anlaşmaları var o yüzden ücret ödemiyoruz ama yıl başı öncesi 20 k normal 15 k sezaryen fiyatını biliyorum arkadaşım için sormuştum