Esra4565 Kızlar bu marka testi kullanıp pozitif sonuç alıp negatif çıkanlar oldu mu. Ben dun eczanden başka marka test aldım negatif bugün prodoctor aldım pozitif adetime 4 gün var bu arada kafam karıştı
Hilal2901 Esra4565 negatifler hatalı sonuc olmuş olabiliyor ama pozisiftlerin hata şansı yok diyr biliyorum. Tabi test bozuk değil ise 🥹
Zafse Esra4565 ben varım canım heyecanla pozitifi görünce gittim özele kan verdim ve negatifti prodictor early i öneririm o bende 5 kusur degerini gormustu
Asyarslan60 Esra4565 canım anasayfadaki 3 çizgi var oraya tıkla resim yükle yazıyor Oraya gir resim yükle ,bağlantıyı kopyala buraya yapıştır
Cnsgumus Esra4565 Predictor early çok hassas diye biliyorum kuruma çizgisi bile çıkarmıyo benimde yarın adet günüm bugün sabah yaptım ama negatif maalesef bence sizin var bariz görünüyor hayırlısı olsun 😍
MrvBK Esra4565 O markayı defalarca denedim. Hayalet çizgi bile göremedim. Hatta kuruma çizgisi bile çıkmadı. Bence çift çizgi var ve kan ver ya da yarın bi daha tekrarla ilk idrarınla. İnşallah vardır kuzum 🙏🏻
Ella06 Adet günümden 5 gün önce bu test ile hamileliğimi öğrendim. İlk pozitifi görünce bozuk diye düşünüp aynı marka ile tekrarladım sonuç hep aynıydı çok şükür🤲
Ella06 Esra4565 aynı böyledi ama ben güvenmediğim için aynı markanın testi ile tekrar yapmıştım. Yorumlarda okuduğum kadarı ile bazen yalancı pozitif olabiliyormuş. Bu markayı defalarca kullandım hiç kuruma çizgisi olmadı