Benim oğlum 18 günlük bizde sarılık olduk. 2 günlükken başladı en yüksek bilirubin değeri 12 oldu. Fizyolojik sarılık dedi doktor. Gece gündüz alarm kurup 2 saatte bir kalkıp besliyorum. Her beslenmede 60 cc alıyor şuan rahat. Probiyotikli D vitamin damlası aldım doktor önerdi sezeryan olduğum için. Başta Aptamil mama takviyesi verdim o çok gaz yaptı gibi şimdi bebelac gold aldım daha iyiye gidiyor sanki. Sütüm çok yok benim mamaya kalıcaz gibi tamamen bu gidişle.