Teraziii Kızlar sıcaklar da ne yemek yapasım geliyor ne de aklıma menü fikri geliyor.. herkes neler yaptığınız yazsa hem fikir olur🫠🥲
kahvesever__ Teraziii evet bizim buralar baya soğuktu şimdi 2 gündür baya bir sıcak yemek yapmakta istemiyorum yemekte çok sıcak 🥵 sıcakları hiç sevmiyorum ben Ama mecbur yapacam tabiki Kemik haşlama Pilav Kavun İçecek
iremd-1798 Teraziii sıcakta yağlı vs yemekler ben yiyemiyorum yapmıyorum da salata makarna karpuz melemen karpuz gibi gibi yemeklerimiz oluyor ailecek de böyle yemeyi seviyoruz 🤭🤭😅 şu sıra karpuza tsktım da hahahah arada biber kızartıp yoğurtluyorum semiz otu falan güzel gidiyor 😅
Alpmom__ Teraziii kısır yedik az önce . Karpuz, börek , soğuk yoğurt çorbası , makarna, fırında kızartma yoğurtlu bizim fav menüler bunlar 😅😅