Kızlar merhaba ben şuan 28+2 haftalığım iki gün önce doktor kontrolüm vardı çok şükür kızımın gelişimi güzel 1300 kilosu var ben şuana kadar toplamda 3 kilo aldım zaten bence bu su plesanta ve kızım doktorum da 7 kilo alman lazım dedi neden diye sormak aklıma gelmedi ama bana çok saçma geldi önemli olan bebeğin alması değil mi neden anne almalı ki zaten kafamı da çok karıştırıyorlar şeker var dediler biri yok dedi bende öle olunca herşeyi az yiyorum ve karbonhidrat beyaz ekmek vs tuketmiyorum kilo almam imkansiz yani böyle annemde hep az kiloyla dört çocuk doğurmuş neyse sorum şu anne kilo almak zorunda mi ?