Mrvrntsv Kizlar doktorum glifor hap yazdi sekerim yuksek ciktigi icin. Var mi baska kullanan. Karin agrisi ve ishal yapiyor sabah aksam yarisar tablet iciyorum
Zhrn Mrvrntsv hap veriliyor mu ya bende diyetteyim seker için. Kontrol altına alınamazsa igne demişti sormuştum hap olmazmı diye hamilelikte hap yok demişti
Zynp12 Mrvrntsv gebelikte hap verilmiyor diye biliyorum ama benim gebelik öncesi şekerim var insülin kullanıyorum ben en baştan beri kadin doğum Dr sordunuz mu
Hayallerim23 Ben insülin direnci sebebi ile hamilelik öncesi glifor kullanıyordum ama hamile kalınca doktorum direk kesti gebelikte kullanılmaz şeker çıkarsa insülin kullanacağız dedi
Mrvrntsv Zynp12 sordum insulin kullanacak kadar yuksek degil sekerin dedi. Yarisar tablet basladi bir hafta takip istedi muhtemelen 1 e cikaracak belkide insuline gececegiz aclik 100un altina dusmez oldu cunku