Tekin3453 Glukoz test sonucum 59 çıkmış e nabizdan baktım.doktorumada şuan için gidemiyorum. Bu bebek için sorun teşkil ediyor mu
Seddda Tekin3453 çok düşük çıkmış yüksek olunca bebeğe zarar verebilir ama düşük çıkarsa ne olur bilmiyorum sizde Zarar verebilir bayılma falan yaşamayın dikkat edin bence Dr görürünün yakın zamanda
Tekin3453 Seddda Çok Teşekkür ederim dün baya baş dönmesiyle acile gittim serumlar takıldı. Doktorum sizde sıkıntı yoksa bişey olmaz diyirlar ama bilmiyorum yinede