Dün hafif ağrım var diye doktoruma gittim muayene sırasında plasentada sıkıntı görüyorum dedi üniversite hastanesine yönlendirdi randevuyu pazartesi gününe bulduk bu gün tekrar doktoruma kontrole gittim herşey normal plasenta da ki ödem yok olmuş anlık biseymis demekki dedi Çarşamba günü seviks uzunluk 34 şu dün 28mm ölçtü iyice korktum başına böyle bir şey gelen var mı 17 haftalık hamileyim