_Mother_ Nisamelek bugün den sonra çıkar canım benim 9. Gün zar zor görünen 10. Gün daha net görünen cizgim çıktı
Pamiramsi Nisamelek ben 1 hafta kala her gün yapan biri olarak yap bacım İlk hamilelikte çok erken öğrencem bu testler sayesinde belli de bakalım ikide artık aa adetim geçti dur test yapayım oluruz 😂😂 bekleme boşver yap testi gitsin
123kruvasan Nisamelek bende canım yemin ederim seni o kadar anlıyorum ki benim daha 9 günüm var test yapmaya başladım bugün sağ kasıkta 1 dkka ağrı oluştu batma gibiydi geçti sonra bilemiyorum bende senin ne gibi belirtilerin var
Betuleva Nisamelek bende adetimden 10 gün önce yapmıştım negatifti. Bi kaç kere yaptım hemde. Adetim 5gün gecikti tekrar yaptım pozitif cıktı kan verdim 5haftalıkmış. Hiç beklemiyordum. İnşallah sizinde pozitife döner 🙏🏻