snms rabbim içinde Allah korkusu taşıyanlarla karşılaştırsın. O an resmen aciz durumdasın yanında zaten kimse Yok bi de onların davranışları hakaretleri. Resmen bi köşeye geçtim sesimi çıkarmadan inledim ama yanımda sancı çeken bayanlara davranışları beni çileden çıkardı. Herkesin acı eşini farklı bazısı hiç sesini çıkartmıyordu bazısı ise feryat ediyordu. Geri onlara sinirleniyorlardı bize yansıtıyorlardı. O an elimde olsa terkedersin dogumhaneyi ama açılma 7cm olmuştu. Dikişimi bile nasıl attılarsa açılma oldu sonradan. Allah’a havale ediyorum. Şimdi ikiz kızlarıma hamileyim yeni şehir hastanesi yapıldı özelden daha konforlu ama ilk kızımda Doğum yaptıgım hastanenin personelleri oraya taşınmış o yüzden kapısının önünden bile geçmiyorum 😂 bi kere mecburiyetten gittim hastane 10 numara ama personel ve zihniyetleri aynı